Każdego dnia w Polsce chętnie korzystamy z mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Youtube czy Twitter. Każdy z serwisów ma zupełnie inne założenie i przeznaczony jest do umieszczania innych treści, np. filmów wideo, krótkich postów tekstowych lub zdjęć. Istotne jest, że na każdej z tych platform możesz stworzyć profil firmowy swojego biznesu i tym samym zbudować swoją własną społeczność, do której będziesz kierował swoje posty i reklamy. Przeczytaj artykuł do końca, aby dowiedzieć się więcej w temacie media społecznościowe.

Budowa społeczności
Bardzo ważne jest, aby zbudować swoją własną społeczność dookoła Twojego firmowego profilu. Składać się będą na nią osoby, które dodadzą Cię do listy obserwowanych profili. Wszystkie te osoby są lub mogą być Twoimi klientami. Aby pozyskiwać nowych obserwujących zadbaj o regularność i atrakcyjność postów. Pytaj o opinię i zachęcaj do zostawienia komentarza. Pamiętaj jednak o zachowanie umiaru. Natarczywe proponowanie produktów w każdym poście może zniechęcić odbiorców. Raz na jakiś czas możesz zorganizować konkurs lub promocję, która przyciągnie nowe osoby. Jeśli zajmujesz się sprzedażą roślin doniczkowych, może warto utworzyć grupę na Facebooku, na której ludzie będą mogli wymieniać się poradami i zadawać pytania.
Media społecznościowe – Reklama w celu pozyskania nowych obserwujących
Jeśli zależy Ci na szybszym pozyskaniu nowych fanów przygotuj kampanię reklamową. Wszystkie media społecznościowe posiadają rozbudowane systemy do tworzenia reklam. Możesz w nich określić swój dzienny i miesięczny budżet, a także grono odbiorców, do których chcesz, by trafiła Twoja reklama. Na bieżąco możesz sprawdzić swoje statystyki i w razie potrzeby zmienić ustawienia reklamy. Ważne jest, aby przemyśleć i zaplanować kolejne kroki kampanii, chodzi tutaj przecież o zyskanie jak największej skuteczności.
Reklama produktu
W sytuacji, gdy chcesz zareklamować konkretny produkt lub usługę przygotuj krótki i konkretny opis, który umieścisz w reklamie, a także o dobre zdjęcia, gdzie będzie widać reklamowany produkt czy usługę. Przyłóż się do tego zadania, zredaguj tekst na nowo i w razie potrzeby zrób raz jeszcze zdjęcia. Reklama jest Twoją wizytówką. Zadbaj o to byś wypadł jak najlepiej.
Najnowsze komentarze